Vrije tijd, sport en cultuur

• CultiTijd

September is traditioneel de start van een nieuw cultureel seizoen! En wat heeft IJsselstein veel moois te bieden.

• FIT IJSSELSTEIN

FIT IJsselstein is een samenwerking van aanbieders op het gebied van sport en gezondheid.

• QR-FIT routes

Met de gratis QR-FIT app komt u altijd en overal in beweging. U kunt 4 routes in IJsselstein lopen.

• Buurtsportcoaches

Buurtsportcoaches IJsselstein wil de inwoners van IJsselstein structureel in beweging krijgen.

• Sportparken en sporthallen

In IJsselstein hebben we allerlei sporthallen, gymzalen en sportvelden.

• Zwembad

In IJsselstein hebben we het zwembad “De Hooghe Waerd”. U kunt hier terecht voor zwemles en recreatief zwemmen.

• Toeristische informatie

Trek je wandelschoenen aan, huur een boot of pak de fiets en geniet van Hollandse polderlandschappen.

• Cultuurcafé

Het IJsselsteinse Cultuurcafé is dé plek om elkaar te ontmoeten en kennis en ideeën uit te wisselen.

• Cultuur

Ontmoet elkaar in het theater, museum of bij een evenement. Ontdek onze prachtige vestingstad.

• Gemeentelijke monumenten

In IJsselstein zijn veel gebouwen en huizen als gemeentelijk monument aangewezen.

• Winkelen

IJsselstein is een fijne winkelstad, met voor ieder wat wils.

• Evenementenkalender

Ontdek welke evenementen er op de planning staan.