Actuele werkzaamheden

Bekijk hier welke werkzaamheden aan de weg en het groen op dit moment of binnenkort gaan plaatsvinden in IJsselstein.

Beschrijving

Tip: onze wegwerkzaamheden zijn ook opgenomen in Google Maps. Zo krijg je altijd de beste route naar je bestemming.

Basiliekpad

Van 29 april tot en met 3 mei zijn er werkzaamheden op het kruispunt Basiliekpad-Baljuw. Er wordt groot onderhoud gedaan en er is op deze plek veel wateroverlast na een regenbui. Dit wordt ook gelijk aangepakt. Daarom wordt het kruispunt 5 dagen afgesloten voor fietsers en voetgangers. Er zijn verkeersregelaars en de omleidingsroute wordt met gele borden aangegeven.

Knipsel-basiliekpad

Beneluxweg (en omgeving)

6 – 15 mei. Linnaeusweg, ter hoogte van Amicitia
Het voetpad wordt opgehoogd en herstraat. De rijbaan opgehoogd en gasfalteerd.

Kruispunten Beneluxweg – Linnaeusweg – Merianweg
13 – 14 mei 21.00 tot 2.00 uur: kruispunten worden gefreesd
14 – 15 mei 21.00 tot 6.00 uur: kruispunten worden opnieuw geasfalteerd.

De straten en kruispunten zijn ter hoogte van de werkzaamheden afgesloten. Bestemmingsverkeer wordt omgeleid. De wegwerkzaamheden zijn ook opgenomen in Google Maps. Zo krijg je altijd de beste route naar je bestemming. Hulpdiensten zijn ook op de hoogte.

Knipsel-linne2

Biezenplein (rotonde)

Van 13 tot en met 17 mei wordt de rotonde Biezenplein opnieuw bestraat en geasfalteerd. De gehele rotonde is die week afgesloten voor auto en fietsverkeer. Omleidingen worden aangegeven. De palen op de Overtoom gaan tijdelijk naar beneden, waardoor alle bedrijven en woningen bereikbaar blijven. Voetgangers hebben toegang tot omliggende paden. Hulpdiensten zijn op de hoogte. De werkzaamheden vinden zowel overdag als ‘s nachts plaats. Omwonenden krijgen hierover een brief.

Knipsel-biezenplein

Utrechtseweg

Ter hoogte van nummer 38 wordt het asfalt vernieuwd. Dit gebeurd op de nacht van 13 op 14 mei tussen 23:00 en 4:00 uur. De weg blijft open, verkeersregelaars zorgen voor een goede doorstroom van het verkeer. Het repareren hiervan doen we ’s nachts, zodat het verkeer hier zo min mogelijk last van heeft. Omwonenden krijgen hierover een brief.

Knipsel-utrechtseweg38

Heemradenlaan

De drempel van bushalte (ter hoogte van het Heem) wordt opnieuw geasfalteerd. Dit gebeurd op de nacht van 13 op 14 mei tussen 21:00 en 2:00 uur. De weg is ter hoogte van werkzaamheden afgesloten. Bestemmingsverkeer wordt omgeleid. Het repareren hiervan doen we ’s nachts, zodat het verkeer hier zo min mogelijk last van heeft. Omwonenden krijgen hierover een brief.

Knipsel-heemradenlaan-drmpel

Nijverheidsweg

Op de Nijverheidsweg op industrieterrein Over Oudland vinden in de nacht van 15 op 16 mei, tussen 20.00 en 5.00 uur asfalteerwerkzaamheden plaats. De weg is afgesloten en er is een omleiding. Er zijn ook verkeersregelaars aanwezig.

Knipsel-nijverheidsweg